© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

torsdag 18 mars 2010

Bröllops- & Kalasmässan 20-21.03

Sorry att jag inte bloggat på länge men jag har haft fullt upp inför Bröllops- & Kalamässan som hålls i Alandica, vårt fantastiska kulturhus, den här helgen.

Affisch har jag knåpat ihop. Jag tycker det är viktigt att visa vem jag är och lite vilken passion och attityd jag har.

Mera bilder kommer efter mässan! Välkommen att delta och välkommen att komma in och hälsa på mig och mina Vintage med attityd-väskor! Välkommen!

Affisch1

Affisch2

DSCF0051

DSCF0052

2 kommentarer:

  1. Suveränt såå fint - lycka till på mässan

    SvaraRadera
  2. Lycka till på mässan. Hoppas att det kommer mycket folk.
    Kram
    BM

    SvaraRadera