© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

torsdag 22 april 2010

Inspiration från Ungern!

Jag hittade en ungersk tidning där det finns så mycket inspirerande bilder som jag vill visa!

Tidningen heter Otthon.

Jag kunde inte välja vilka jag ville ladda upp, därför valde jag att visa de allra finaste, men jag lovar, det finns massor mera...

Grannt rum!

1

Kul klocka!

2

Vilket badrum! Mums!

3

Deras kök ser ut så här! Najs!

4

Visst kan man fixa till väggarna med djur, eller hur?

5

Så här vill jag ha mitt arbetsrum...

6

..eller varför inte så här?

7

Matplats!

8

Vardagsrum!

9

Myshörna!

11

Skåpet är häftigt!

12

Snyggare björkar än Simon&Thomas fixade till härom kvällen

13

Rosenblad...

10

1 kommentar:

  1. så många fina bilder du bjuder på
    önskar dig en härlig söndag
    kramiz

    SvaraRadera