© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 13 mars 2011

Utlottning hos Magdas

En riktigt fin bloggcandy av härliga papper finns hos Magdas scrapbooking. Passa på att delta i utlottningen av en hel del fina papper! Det har jag gjort. Pågår till 20 mars. 




Som ni märkt har jag inte bloggat på ett tag. Det är vårens möjligheter som är här och jag har mycket inbokat. Bl a förra helgen deltog jag i Hälsans dag, en helt underbar mässa för alternativa hälsosaker, ekologiska grönsaker, behandlingar osv.
Nästa helg ska jag igen vara på mässa och där är jag för Palettens del och gör inbjudningskort m m. Kom gärna via oss och få inspiration.
I april har jag igen work-shop på Bibban i Mariehamn, på Barnens lördag! Kom dit och gör olika slags kort! Inspireras av vårens färger och härliga stämplar och annat kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar