© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

lördag 23 juli 2011

Madame Pompadour

Tillåt mig presentera Mme Pompadour, den stoltaste av alla damer i mitt hem.Hon är mycket mode medveten och vill ha det senaste. Hon är envis men med lite övertalning gick hon med på att fotas. ;)


Du hittar inlägget HÄR som jag skrev om projektet.


Hon är urklippt ur en bok, klänningen är gjord av remsan runt en skumpa-flaska. Bling-bling köpt på loppis. En massa knappar och annat smått och gott. 

Bakom Pompadourskan finns en gammal parkeringsskiva, upphittat någonstans.

Mitt hobbyrum börjar ta form, här är de nya zinkhyllorna från IKEA som jag gillar skarpt!
Snart har jag ordning på allt som nu ligger runt världen...


Madame Pomodore då? Jo den tavlan jobbar jag på  - ännu eftersom vi inte riktigt kommer överens, hon och jag. En liten skymt kommer i alla fall.

Fortsatt trevlig sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar