© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

fredag 23 november 2012

Måndag - fredag hela veckan lång!

Snart är det lilla jul! Jag har inte bloggat på länge. Varför vet jag inte. Det bara blir så, ibland. 
Jag var med på RK-gårdens homeparty för ett par lördagar sedan och vågade faktiskt (!) sälja mina tags och kort.
När man minst anar, får man feedback av någon totalt okänd! Det hände mig den lördagen! Jag blir så glad och tacksam att någon uppmärksammar mig. Att damen ifråga visade sig vara en duktig konstnär, gör ju inte saken sämre... *tack* Ann-Britt, jag har ännu inte kommit till skott om det vi pratade om :) men det kommer när tiden är inne!

Bilden är från mässan.



1 kommentar:

  1. Alltid kul med uppskattning när man verkligen har lagt ner energi på nåt :)
    Gillar din stil!!
    Ha det gott!

    SvaraRadera