© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

onsdag 7 juli 2010

Dåligt med bloggandet

Matlagning och bakning - Det är sånt som jag tycker om. Igår blev det hämtpizza (ha, ha....) men däremot blev det två olika sorters surdegsbröd, ett vitt bröd- bakad på Manitoba cream och vetemjöl. Två andra bröd bakade på rågmjöl.

Min goda väninna kom på besök så det blev te och mackor. Halva ena brödet fick hon ta hem. Hoppas det smakade ännu idag.

Jo som sagt...det här med bloggandet ...det blir inget bra av det nu när det är sommar. Så det enda jag kan och orkar prestera idag är en inspirations bild från IKEA...finns flera men den här fångade mitt sinne! Underbar lada med uppdukat bord. Känns som svunna tider, när jag var barn; lador nyfyllda med hö, djur, kornas råmande, hönsens kacklande, dofter ------



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar