© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

onsdag 17 november 2010

Livet suger just nu

Min förkylning ger inte med sig. Ligger hemma på soffan utan röst och en kondition som en 90-åring. Jag börjar nästan tro att jag behöver söka upp en doctore som ev kan hjälpa mig.

Förkylningen började för två veckor sedan med luftrörskatarr eller något liknade. Fick behandling på semesterorten men den hjälpte tydligen inte..

Så nu funderar jag vidare på livet - i soffan!

1 kommentar:

  1. Å nej va tråkigt med förkylning och om du dessutom blev förkyld under resan var det ju extra irriterande. Ser ut som ett underbart ställe ni varit till.
    Svar: Små tårtpapper brukar jag köpa på Tiimari.

    Nicole

    SvaraRadera