© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

fredag 15 februari 2013

In love with papier mache

Jag kom hem vid 18-tiden i kväll och det var förvånansvärt ljust ute. Äntligen blir det ljusare tider. Min energi (tack fustra-träningen)är på topp och med den kommer skapandet igång igen. Saker som jag för länge sedan påbörjat i papier mache har jag äntligen slutfört. Papper är härligt att jobba med, det går att skapa vad man vill av billigt material som kommer i postlådan mest alla dagar.

Vilken vecka! Hela min familj är endera på kommande från resa eller på väg på resa, medan en studerar flitigt och en annan fått nytt jobb! Och jag hinner liksom inte med...men härligt är det.

Och jag älskar mina nya koppar...




Vad gör du för kul?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar