© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

tisdag 26 februari 2013

Ljuset är här!

Äntligen har ljuset kommit tillbaka! Nu känns det att våren inte är långt borta. Jag är gärna ute och promenerar, som igår eftermiddag då jag mötte en gammal barndomsvän och vi gick i nästan två timmar! 

Här är hyllan som jag suktat efter och som plötsligt blev min, ovanpå syns lite av mina två nya handgjorda halsband av en gamla franska annonser.



Närbild på hänget, vintage annons på franska.


Och mitt apelsin träd har fortfarande orange frukter kvar från i fjol. 


Dammet ligger och kommer hur man än dammar, dessvärre syns a l l t i soljuset. Visst är den fin, min nygamla glasask som jag budade hem i förra veckan!



1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med solljuset, man blir bara så glad av det.

    Även om dammet syns..... ;o)

    SvaraRadera