© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

måndag 3 januari 2011

3 januari 2011

Snön fortsätter att vräka ner dagligen och nu tycker jag det är dags att stoppa det! Nu vill jag ha vår. Samma visa alla år efter nyår, längtar jag mig sjuk till värmen.
Men det dröjer ett tag ännu. Under tiden har jag roat mig med att beställa en ny löpare med tillhörande kökshanddukar och nya lakan från H&M. Ni har väl sett vårens serie Spring´s New Dreamhomes, raw nostalgica? Kolla in HÄR. Läckert, läckert...


Årets sista middag bestod av till förrätt; räkcoctail med mango och chili. Varmrätt; pancettalindad kalvfilé med potatispuré och rödvinssås samt ugnsrostade körsbärstomater. Till efterrätt creme brule. Super gott! 
Bordduken är en tapet!
Mat är så gott men nu gäller det att hålla igen lite och suga på ramarna. Jag hoppas att året ger insikter och - balans - för att hitta en medelväg i vikt, hälsa och motion.


Det här fotot är taget i mitt badrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar