© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

onsdag 16 februari 2011

Så kallt!

Vintern håller oss kvar i ett järngrepp. Minus 20 grader; ibland lägre och ibland högre. Kallt är det likväl.
Flunssan dök förståss rakt ner på mig i början av veckan, jag fick ont i halsen och kroppen, mådde pytonorm ett par dagar, fast nu är det bättre igen.

Pysslandet fortgår i kulisserna. Tavlor är under arbete, askar omkläs i lyxiga tyger och en massa roliga inredningsideèr upptar min vakna tid.


Hittade helt fantastiska tapeter på nätet när jag surfade runt, mest bara för att njuta av vackra saker från sida till sida.


Vilka karameller!





Den lyckliga New York resenären kan väl köpa på sig några härliga rullar till något projek! Dessa hittar du hos Trove. Kika in, de har massor av annorlunda tapeter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar