© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 6 februari 2011

Vårlikt!

Jag tog en promenad i det härliga och soliga söndagsvädret, att få kisa i solen är var som grädde på moset. Det var länge sedan, minnsan. Att se vattnet forsa i diket ner till sjön vid nabben gjorde mig glad: önskade att termometern kunde visa typ 27 grader mera..
Helgen gick fortare än fortast. Precis som den alltid gör. Jag fyndade två tavlor på Emmaus för några ynka euro som nu ska förvandlas till nya tavlor a lá moi. Men de är ett långsiktigt projekt. 
Däremot har jag fångat våren lite grann i mina senaste kort. Fjärilar. Det är väl en försmak på vad som komma skall, eller hur.


Det här är min 3D-grej! Fjärilarna är urklippta ur en bok och embossade glansiga. Lite olika papper och några knappar. 





1 kommentar:

  1. Jättehärliga!
    Och härligt är det också med våren som är på kommande, även om det nog är vinter hos oss än.

    Kram, Nicole

    SvaraRadera