© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 28 augusti 2011

Tags, tags, tags…

Tänk om jag alla dagar skulle få göra det jag mest gillar. Att arbeta med mina händer, att trolla fram allt möjligt och kanske omöjligt. Tänk om...


Damer som tema finns fortfarande kvar som en röd tråd i mitt pyssel. Min bok från bokrean har engagerats till dessa tags den här gången.
Kanske någon känner igen Sveriges drottningar?


Mattan bakom är gjord av tapeter, som jag färgat in till passande färg för respektive kort. Fjärilarna och kanterna nertill, är utstansade med stansar. Rosetter förståss! Den ena har jag stämplat med lila tryck på vitt tyg från eget lager. Den vinröda är rosett på metervara och den tredje är vintage spets.
(klicka för större bild)
DSCF1349

DSCF1333

DSCF1339

DSCF1335

DSCF1336

DSCF1337

DSCF1343

DSCF1344

DSCF1350

2 kommentarer:

  1. Kan bara säja en sak: vackert! :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Va kul att du lämnade dina tips på min blogg så jag hittade hir till dig.
    Gisses va mycket fint du har gjort.

    SvaraRadera