© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

torsdag 1 september 2011

Change-tavla

Det blev en tavla! Visserligen har den stått länge på min hylla men den känns fortfarande väldigt ny. Jag tycker väldigt mycket om den fast den är väldigt enkel.

Jag kallar den change.

Älskar den ryska damen. Kolla in hennes röda rubin i hatten! Hon är lite småtuff...

Kniven har ordet live inpräglat.

Den lila biten är en metall från en vinflaska och präglad med love. Ängeln har landat!

Tavlor är trevliga att göra. Du vet aldrig när du börjar hur slutresultatet blir. Ibland bättre, ibland sämre.

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig blogg!
    Tack för kommentar och besök.
    Kul att röra om i grytan, hihi
    Lycka till med löpningen, runkeeper är min bäste vän för tillfället.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt med en ny bekantskap i bloggvärlden! Tack för fina ord i min blogg.

    Vilka underbara alster du gör, så långt ifrån min skaparstil, men åååh så läckert!
    kram Annika

    SvaraRadera