© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 4 september 2011

En bra helg!

Idag är det söndag igen, helgerna rusar iväg, tycker jag. Vädret har varit otroligt fint! Lördagen började med en loppis-runda där jag köpte en fantastisk och ovanlig kappsäck som har två galgar i trä som hör till. Joggningen löpte på bra igår, sprang i 50 minuter och det var riktigt skönt! Det känns bra att ha kommit igång på riktigt!
Här är några damer igen! Jag har flera kvar att göra, men just nu är det stopp! Det känns liksom att ideérna är väck och att det blir lite “same, same”. Scrolla neråt, där finns det flera tags ala svenska drottningar. Vilken är din favorit?
Upptäckte att även Mio går loss på drottningar…kul att jag är lite trendig.
Lägg märke till min fina bordduk (vilket det inte är men kommer inte på ett bättre namn). Den är tung av alla silvertrådar och är köpt på  - loppis!
Tagsen gjorde jag färdiga i fredags. Spetsen nertill är infärgat tårtpapper. Lite bling-bling o annat smått och gott – färdig!
DSCF1351

DSCF1353
Bakgrunden är tapet som jag distressat och stämplat på. Tog en stund att fundera ut vad denna dam kräver. Gillar den jätte mycket! Färgerna, den här speciella orange är min färg just nu, tror jag!
DSCF1355
DSCF1358
DSCF1360

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar