© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 25 september 2011

Härliga helg!

Dags igen att ta farväl av den här veckan. I morgon börjar en ny med nya utmaningar! Igår var C och jag till Stockholm. Vi hade ungefär två timmar på oss för att handla och jo det går att shoppa loss på några timmar.
Jag köpte bl a ny lampskärm, en underbar svart sak, som sonen tycker liknar  en wok-panna. Min underbara man köpte ett par stövlar till mig! Ett par Dr Martens – med rosor! Lycka är ordet!


dr martens
(bild låna från internet)


Idag har jag tvättat fönster och filat på en idé som jag gärna vill fortskrida med. Just nu är det många trådar som ska knytas samman så vi får se om jag får någon ordning och reda med den tanken!
Här är en “tag” som jag gjorde för ett tag sedan. Klicka för bättre kvalitet även om själva fotot i sig är lite suddigt..
Jag gillar svart-vita kort! Här är det olika nyanser av svart och vitt. Bandet är en klänning i vitt med guldbollar som jag nu återanvänder till just – band!
DSCF1382

2 kommentarer:

  1. Men så snygga kängor!! Med rosor på, åhh nu blev jag nästan lite förälskad <3 Jag som precis skrivit om rosor också hihi. Jättefina var dom!

    Och vad fin din tag var (om det heter så), jättegullig. Jag gillar också svartvita bilder, det blir en sådan speciell känsla i dom :)

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Riktigt läckra höstpjux!!! Beställde själv ett par helsvarta i butiken, det var nog en månad sedan. Ser ut som om jag får söka mig till någon annan. Fann hit via Tinas stuga, nu ska jag kolla vidare på din blogg. Själv kom jag hit från Hållplats Åhus :-)

    SvaraRadera