© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

onsdag 7 september 2011

Två av samma sort

Mina favoritstämplar får inleda dagens tags, två av samma sort. Gillar ideén med att stämpla många olika och då blir motivet liksom ett eget mönster. 
Fotona blir lite underliga när jag använder "Writer" och sedan för över till bloggen. Klicka på bilden så blir den större och tydligare. 
De här är gjorda för ett tag sedan och legat i korgen på mitt pysselbord. Frimärkena har jag köpt på loppis, 250 st för 1,25 e det kallar jag fynd!
DSCF1361

DSCF1364

Tags går snabbt att göra. De passar till nästan alla uppvaktningar som man behöver kort till.
Jag har massor i mina lådor...
DSCF1365

DSCF1367

1 kommentar:

  1. Jättefina tags med söta stämplar. Ja frimärkena var verkligen ett fynd! Det är ju kul då man ramlar över sånt på loppis!

    Sköna höstdagar önskar jag dig!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera