© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

måndag 24 oktober 2011

Här bakas det…

Ah, jag bara säger mums för biscotti! Just nu har jag två favoriter. Den ena sorten är med lakrits och vitchoklad och den andra är med kakao, mandel och chili!


Nya kort produceras i min verkstad! Jag ska delta i minimässan på lördag  här på Rödakorsgården och tänker samtidigt visa mina kort! Få se hur de tas emot...spännande!


Och visst är min nya låda från Granit fantastisk?

(Som vanligt, klicka upp bilden, fattar inte vad det är för fel på Windows Writer??! Någon som vet varför de blir så här konstiga?)
DSCF1451
DSCF1453

1 kommentar:

  1. Hej..
    Vad kul att jag inspirerar..har väldigt roligt när jag skriver.
    Härligt med Granitburkar..kan fyllas med alla godsaker..
    kul att du tar så många fina bilder själv...inspirerande
    ses över bloggandet
    carola

    SvaraRadera