© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

lördag 31 december 2011

Ett Flärdigt Gott Nytt År 2012!

Tänk att ett år går så här fort! 2011 var året som i alla fall jag personligen tyckte mycket om. Massor har hänt även ute i världen. Privat kan jag blicka tillbaka och se att mitt ord jag valde ifjol balans inte kanske var det bästa för just 2011. Jag tappade liksom bort det i början av året och i somras hittade jag det igen..hm..
Nåja dags för ett nytt ord! Det ordet har jag inte valt specifikt utan det har kommit till mig många gånger den senaste månaden. Då är det bara tacka och ta emot! Ordet blir flärd!


Jag återkommer med mera tankar runt flärd! De här tagsen gjorde jag tidigt i höstas – och jag älskar dem!
IMG_4655
Kom ihåg! Var försiktig med av du önskar! För  det får du! Min önskning var en kisse-misse och jo nu har kissen flyttat in och jag var inte riktigt förberedd på detta..hm.. 


Hon är bara till låns och vet jag inte om hon stannar för gott eller flyttar i sinom tid. I alla fall är hon den finaste kissen i världen!


Gott Nytt År! Ta hand om varandra och börja ditt nya år med att visa kärlek!
Kram jag älskar ER!

1 kommentar:

  1. Ja låt oss hoppas att 2012 blir ett toppen bra (skapar) år för oss alla.
    God fortsättning.

    SvaraRadera