© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

lördag 25 februari 2012

Art Journal!

Hur fördriver jag tiden?
Jo jag har ett nytt projekt på G. 
Det är att göra en Art Journal. I den ska jag prova olika tekniker, limma, klistra, stämpla och hejvilt fylla bladen med all slags kreativitet.

Jag hittade i mina gömmor en gammal statistik bok som sett sina bästa dagar. Vissa blad är lösa och en del har jag använt i andra projekt, resten av bladen skall bli min Art Journal. Det här blir min andra!


Min tidigare art journal från 2007 känns väldigt ofärdig, banal och löjlig när jag bläddrar i den. Om du vill kan du kika på den HÄR. Tyvärr blev det många suddiga bilder som jag aldrig orkade uppgradera...


De här bilderna är mina första sidor. Jag har fortsatt kludda sedan fotona togs men jag vill ändå visa hur allting började. Jag tänkte att hus är något enkelt att börja med, hus är härligt, hus finns överallt! Hus är - kul!


Borde bli bättre på att fota och uppgradera mina alster och framför allt - min blogg. Förlåt för min lättja.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar