© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 26 februari 2012

Söndagen kommer och går!

Vi har ett otroligt fint väder idag! Man känner doften av vår. Fåglarna kvittrar som aldrig förr och snön som kom igår smälter som bara den. Själv sitter jag inne för att jag igår kväll vrickade foten och föll handlöst till marken. Allt gör liksom ont idag! 


Nu är det bara några veckor tills jag och C åker till paradiset (tror vi i alla fall). Vi skriver lista på allt vi inte får glömma att ta med. Nu har vi böckerna klara. Det blir lata dagar vid en vit sandstrand och turkost vatten. Då behöver man lite att läsa! Återkommer förståss senare om vårt resmål.
Jag jobbar vidare med Art Journalen. Här är lite nya foton.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar