© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

måndag 26 oktober 2009

Veckans favoriter!


Det finns så mycket vackra rum på nätet som jag inte kan motstå. De här bilderna hittade jag härom dagen och som jag bara måste visa er. Den här slitna stilen är ju så vacker och gör ett hem levande tycker jag.

Kolla vilket kök! Vem har sagt att man måste måla om ett bord? Super häftigt!



Jag skulle vilja ha massor av olika skåp där jag kunde förvara alla mina vackra kaffeservis, arvegods och annat smått och gott på samma ställe. Jag skulle inte tacka nej till denna pjäs. Lite snudd på jul om du kollar in Noel bokstäverna. Undrar just om det är ljus...

Hemma går jag och sneglar på ett järnskåp hos City-blommor, det finns i två storlekar. Jag har dock insett att det är lite för dyrt och passar inte min plånbok just nu.


En försmak inför julen...den kommer ju med stora steg....Här är ett tips hur du kan hänga dina julsockor ....Helt trevligt, tycker jag...


Den här bilden får mig i alla fall att känna juldoften...av kanel och ingefära....

Fotona kommer från Country Living och make room for living.

2 kommentarer:

  1. Javisst kryllar det av underbara inredningsbilder på nätete, här visar du mycket fint! Självklart får du länka!

    SvaraRadera
  2. Ojoj så många fina bilder du hittat, jätteinspirerande! Härligt nötta möbler och charmiga rum! Sovrummet i det tidigare inlägget var megahärligt också!
    Joo, zinklyktor. De är beställda, men vi har inte gått med på leverantörens krav att betala fakturan 1-2 månader i förskott, det känns inte riktigt seriöst, så jag vet faktiskt inte än om vi får nån leverans...
    Vi har beställt dessa i flera års tid och betalningsvillkoren har bara blivit värre och värre.
    Jag kan meddela dig sen om/då vi får leverans.
    Nicole

    SvaraRadera