© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

måndag 19 oktober 2009

Vilka rum!


Jag blev så inspirerad när jag surfade runt på nätet och hittade följande underbara sovrum och kök. Vilken är din favorit??


Kolla in det här sovrummet!! Så här vill jag ha det.

Jag tror nästan säkert att det här är det vackraste jag någonsin sett! Min favorit!




Ett rosa kylskåp? Vad sägs om det?



En vacker tegelvägg och en inbjudande "bed"....


Härliga hattar, ett hett tips att få användning för sina hattar.


Vacker tegelvägg, vem har så lyxigt sovrum?


Lila är inne i år...här kommer 2 varianter på sovrum och en skymt av ett vardagsrum. Så fint.



Furu och lila??







Mera vitt.... söta hjärtstolar.

Fin skylt ovanför fönstret, något att ta efter kanske.



Alla bilder från Marie Claire Maison.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar