© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

måndag 21 december 2009

4:de advent kom och gick...


...i all hast. En god vän från Kotka hälsade på från torsdag till söndag! Vi hade en mycket trevlig långhelg tillsammans. God mat, massor med prat och lite shopping inför julen.

Julklapparna är inslagna och i morgon ska jag baka mina jullimpor och laga lite julgodis! Mera julpyssel blir det inte för mig.

Med de orden vill jag visa ur Chris Everards synvinkel hur man kan dekorera fint...Underbart foto!

1 kommentar:

  1. Hej Birgitta! jag ser att det snöar hos dej med. Underbar bild, men kanske lite jobbigt att ha julkulor i trappan ;-)
    Hur har du fårr dit snön, jag fattar inte....

    SvaraRadera