© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

måndag 7 december 2009

Fint!


Så mycket vackert från senaste Jeanne D'arc
Living. Här syns bilder från december nummer och från kommande nummer i januari 2010.

Jag blir jätte inspirerad och jag kan titta om och om igen i dessa underbara magasin! Det känns som att varje gång dyker något nytt upp som jag missat. Jag undrar alltid "vem har så här vackert hem?" Många av de som visar sina hem, återfinns i blogg-världen!

Trevligt, mycket trevligt! Som ni ser har jag totalt fallit för det här med collage...klicka gärna på bilden!

1 kommentar:

  1. Vilket jättefint collage!! Ja jag kan ju bara hålla med dig ;). Oerhört inspirerande tidning och vackra hem. Och nya idéer varje gång man tar i tidningen!! Jo vissa av hemen är ju blogghem och så visar de ganska mycket från sina egna hem också, tjejerna som äger Jeanne d'Arc Living och det är ju också kul!

    SvaraRadera