© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 6 december 2009

6 december


Idag är det Finlands Självständighetsdag!
Och...
även min födelsedag!
Buketten ovanför fick jag av min vän.
Så vacker!!

Jag tar dagen med ro. Känner inte att jag behöver fira i dagarna tre. Gästerna kom och gick. Nu är det balen från slottet i Helsingfors som gäller.

Vackra klänningar och frisyrer.
Lite mingel och lite dans, lite sött, lite salt...

Min granne, Kalliope, syntes genast i rutan tillsammans med sin man. Trevligt!

I collaget syns förståss den vackra buketten men även två smällkarameller som jag gjorde till
Carola i veckan.

Två smällisar till ska jag laga, till Ida, den söta&rara. Hon uppvaktade mig med hemstickade vantar.



Någonting hände med collaget...upptäckte jag nu...men bortse från det....hm...

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Jamen det kan det väl inte vara. Din födelsedag menar jag. I dag är det ju min födelsedag. Grattis gumman vilken kul upptäckt.
    Kram
    BM i Amerikat

    SvaraRadera