© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 28 februari 2010

Förkyld...

Jag har legat däckad i förkylning hela förra veckan. På onsdagen var jag så slut att jag stannade hemma den dagen och resten av jobbarveckan, tack och lov har den gett med sig men fortfarande känner jag mig svag.

Mina sy-projekt har legat nere. Därför har jag inte något färdigt att visa upp. Däremot kan jag visa en kavaj jag pimpade för några veckor sedan. Jag hade planer på att fota nya foton men så blev det inte.

Att pimpa det man har i garderoben är "hett". Nya kläder ÄR dyra...så varför inte kolla vad som finns i garderoben och förnya med lite spets, tyg eller vad du vill ha...

Så här blev min första pimpade kavaj...lite romantisk och jag blev jätte nöjd! Den är snyggare i verkligheten...





Nästa vecka blir det projekt gardiner. Typ 19 st som ska sys....så ingen risk att jag saknar fritidssysselsättning...

1 kommentar: