© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

lördag 20 februari 2010

Gammelrosa är fint

Här är en ny Vintage-väska i gammelrosa! Den blev precis som jag ville! Riktigt shabby! Finns inte många rakar sömmar här inte...Älskar den!

Den är gjord av en gammal kjol. Axelremmen är ett skärp. Många detaljer som tyvärr inte kommer fram här utan den MÅSTE ses... Inte lik någon annan väska. Klicka för större bild!

DSCF2978

DSCF2979

DSCF2978ny

Och det är min nya provdocka, Alfhild som står modell.

DSCF2980

DSCF2981

DSCF2982

Här är en annan väska. Mönstret gillar jag…

DSCF2984

Rättare sagt blev det tre väskor av detta härliga tyg. Den ena är paxad - för mig. Den andra är såld till en arbetskompis.

DSCF2988-1

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar.Trevlig blogg du har, gillar bloggar med inspiration.
    Trevlig kommande vecka!

    SvaraRadera