© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

tisdag 16 februari 2010

Mera väskor - alla är till salu!

Några till väskor som legat klara hur länge som helst, bara det att jag inte fått till det här med fotografering...
Nya väskor ligger klara men just nu är jag seg och trött och mår "förkylning".


Jag har massor med ideér det är bara det att tiden inte räcker hur långt som helst. Helst skulle jag ha 24 h till...och styrka och energi och ....

Den första är en vintage väska sydd av en gammal skjorta i härligt tyg. Lite annorlunda form och med ett foder som går i grönt och rosa blommor. Två gamla knappar på sidorna gör väskan lite chic. Sedan två bolliga och ungdomliga väskor. Gillar det prickar och bollar och det är starkt på kommande i vår.

Tredje väskan gillade jag egentligen inte alls före den blev klar och nu är den en av mina favoriter! Vitt och rött är fin combo på sommaren! Fjärde är en grön sak som jag tycker blev helt trevlig med de vita blommorna.

Alla väskor har innerficka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar