© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

tisdag 21 december 2010

Julklappspapper

Det blev ett trevligt program på Ålands radio i fredags om mitt kortmakeri! 
50 minuter bara svischade iväg.
Det roligaste av allt är att jag fått så fina kommentarer av folk som lyssnat!
Tackar ödmjukast!


Nu är tiden inne för att slå in julklappar. Jag har använt en engelskspråkig tidning, tror det är Financial Journal som är svagt laxfärgad.


Den ena tidningssidan råkade vara en vacker flicka och den passar ju perfekt
att göra ett
vackert 
paket av. Runt det hela
har jag virat guldtråd.


Det här paketet blev som en smällkaramell.
Pappret är samma engelska finanstidning.


Gillar den stora bruna rubriken!


Enkelhet kan var så vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar