© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

tisdag 22 november 2011

Julkransar!

Åh vilken kväll! Jag har hunnit med massor! Först har jag lagat lasagne, det tar tid det. Sedan bakade jag bröd och en kladdkaka hann jag oxå med. Jag har hängt upp min nya julstjärna i ett fönster och den är så fin!

Dessutom har jag hängt upp mina fina enriskransar som C:s mamma gjorde härom dagen. De passar utmärkt till mitt vitrinskåp!

Jogging?? Vad är det? Det har blivit riktigt dåligt med det. Förra veckan bara en gång och den här veckan – ingen gång alls ännu.. Orsaken är att jag har tömt ett rum för att någon skall flytta in där. All min vakna tid har gått åt att placera ut allt överlopps och förståss går oxå tankarna “hur blir det nu?”


Fotade med min mobil och det blev inte världens bästa foto, dessutom hänger de lite snett men det är åtgärdat nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar