© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

tisdag 6 mars 2012

En snabbis tag!

Min kompis var hos mig i lördags kväll och kikade på mina kort och tags. Hon undrade h u r många stämplar har jag egentligen?...svaret är många!
Vissa stämplar tröttnar jag aldrig på. Vissa känns väldigt förlegade och vissa har jag inte ens användt! Ja tyvärr! Ibland köper jag för att jag vill ha just en viss stämpel och det kan finns flera som jag inte alls bryr mig om.


Fjärils stämplarna, de älskar jag! Jag använder dem om och om igen. Precis hur som helst, precis var som helst! Helst överallt!


Den här tagen - den var en snabbis det - som bara blev till...


En gammal boksida med lite dittan och lite dattan...typ! Ser du ficklampsknoppen ljusknoppen från en julelstake?

1 kommentar: