© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

lördag 3 mars 2012

Lördagens input!

Vi började vår rundtur på Klintens loppis- och antikbod. Jag köpte en grön vas, troligen i marmor och en gammal väckarklocka. Mitt hjärta klappar lite extra för gamla klockor.
Vi gick vidare till Emmaus, Judys och Alice Vintage. Slutligen gav vi oss av till Labelled. En härlig open-studio med vintage känsla, där smaskade vi i oss en massa go-fika! 


Vik in till Labelled och få en rejäl input! Där huserar en tjej som syr om gammalt till nytt. Mycket smart idé!
Finns massor med pryttlar och finheter att köpa hem.


Märkte att jag inte ens visat förra årets julkort..dags för dem nu, en solig och vårlik dag i mars!



Och snart kommer fjärilarna! Oj vad jag gillar fjärilar, gör du det med?

 Till sist min favorit-tag! Paris, Paris, Paris :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar