© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 27 september 2009

Inköp..

Ny köksgardin köpte jag förra veckan....
...passar bra tillsammans ett gammalt lakan....





Min turkosa glaskula passar bra i mitt loppisfynd, en skål i nysilver.




Min nya stationsklocka från Sparis för tjugo euro. Ett fynd! En sådan klocka har jag länge önskat mig. Men av olika anledningar har jag inte köpt någon tidigare, den här kunde jag inte motstå, den är helt i min smak och dessutom till ett mycket bra pris.

4 kommentarer:

  1. Klockan e underbar! Vill å ha...
    tätts

    SvaraRadera
  2. Hei Birgitta
    Trevligt att du hittade min blogg, du har själv en intressant.
    Ja, vi flyttade till Gamla malmen i februari.
    Ta ett titt när du kommer till Pargas.
    Mvh.
    Maiju

    SvaraRadera
  3. Helt underbar klocka en sådan vill jag också gärna ha.
    Have a nice day.
    Kram BM

    SvaraRadera
  4. Jag blev också glad när jag såg frukostbordet!!!
    Satt ju där själv en morgon i somras.

    SvaraRadera