© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

onsdag 2 september 2009

Kort till ett bröllop...och lite annat...

Jag har fått äran att göra ett kort till ett par som gifter sig 09.09.09.

För säkerhets skull har jag lagat två stycken så kan personen i fråga kan välja vilket som passar just deras brudpar.
Båda är lite shabby-shabby för jag tycker det är så fint.

"Fotona" är sandpapprade och chalkade. Årtalet har jag stämplat på tyg och "shabbat" till dem lite.

Alltså ett kort är bokat men det andra är till salu OM någon av er behöver ett bröllopskort till den 9 september. Hör av dig senast på fredag eftersom jag reser bort på lördag.

Korten kommer inte alls till sin rätt, det blev inte alls bra att scanna...och fotografen och kameran är inte heller så bra, kanske..




Det här kortet samt present, uppvaktade vi D i lördags på hans 50-årsdag.



1 kommentar:

  1. Hej!
    Snygga bilder.
    Lycka till med den nya bloggen.
    Kram
    BM
    usa

    SvaraRadera