© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

onsdag 25 november 2009

Ett avslut!

Visst är det svårt med ett slut av något slag?

Vår kära Cila fick inget förlängt på jobbet. Hon som varit vårt "allt", som förgyllt vår dag, som alltid har ställt upp och som gillat sitt jobb! Arg på finanskriser grrr....

Det var ett tårfyllt farväl! Hoppas hon gillar att-laga-smycken-bok som var vår huvudpresent!

Det måste vi uppmärksamma!
Jag gjorde ett kort som jag liftat av Uniquely me.
Tack för inspirationen!


Kortet passade till Cila.
Jag försöker alltid göra kort som ska matcha mottagaren.

(Fotat på stolsöverdraget...där det står Carpe Diem, om nån undrar)



En liten idébok föddes oxå igår till samma mottagare...bara för skojs skull...



1 kommentar:

  1. Jag äälskade presenterna, allihop av dom! Du är så duktig på att pyssla! :)
    Superdupertack!!
    Bamsekram!!

    SvaraRadera