© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 8 november 2009

Sängen är på plats!

Jag har släpat, dragit och baxat möblerna hit och dit innan sängen kom på plats! Jag blev jätte nöjd! Här kommer jag att ligga o mysa, det kan ni tro!

Nu är det lite finjustering med kuddvar och byte av gardiner och sedan är det klart! Hittade massor av kuddar uppe i förrådet. Så det behöver jag inte köpa.
Nu är det bara att börja trycka egna saker på kuddvaren. Någonting jag inte riktigt kommit igång med - nu är det dags!


2 kommentarer:

  1. Hej.
    Oj vilken läcker säng o bur! Var hittad du sängen? Fin blogg..återkommer gärna hit!

    Kram Git

    SvaraRadera
  2. Så jättefint det blev.
    Kram BM

    SvaraRadera