© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

fredag 8 januari 2010

Äntligen fredag...


Visst är det något speciellt med fredagar. Hela helgen är framför. Just nu lyssnar jag hur diskmaskin jobbar, ingen annan än jag är hemma. Det är lugnt...och skönt....nu bara njuta...

Jag har brukar ibland lyssna på en sång som gör mig både glad och ledsen, den är så otroligt vacker.
Eva Cassidy dog i alltför tidig ålder,(33 år) i mitten av 1990-talet.

Lyssna och njut! Den är underbar!


2 kommentarer:

  1. Den där är en av mina absoluta favoriter! Såå underbar! :)

    Trevlig helg btw!
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Thank you very much for participating!!!
    Annelies

    SvaraRadera