© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 17 januari 2010

Mera sytt idag...

Jag vaknade kl 11 idag!! Det var länge sedan. Därför känns det som att dagen knappt funnits.

Men jag har dock hunnit både med promenad och Galetteria-besök med en god vän.

Dessutom sydde jag en väska till Linda. Jag gillar tyget skarpt även om jag inte är den blåa typen...Det roliga är att en på Facebook har beställt en sådan här väska av mig!

DSCF2824 DSCF2827

Och så sydde jag ett skydd till min idébok som jag visade tidigare.

DSCF2829

DSCF2830

Så med facit i handen hann jag ändå med rätt mycket! I morgon är det måndag igen och mera väskor..ha, ha...

1 kommentar:

  1. Verkligen snyggt tyg och fin väska! Du är duktig med symaskinen också!
    Oj, den som ändå fick sova till klockan 11...Sånt kan man bara drömmma om hihi.

    Kram, Nicole

    SvaraRadera