© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 10 januari 2010

Lite nytt kreativt…

Det året har inneburit en hel del nya ideér. Många ligger ännu i sin linda och vissa har jag påbörjat.

Nytt år med ny livsstil. Jag har börjat tänka på maten med ordning och det innebär att även vågen hejar på mig! Min mage börjar bli glad över det nya kostintaget med mycket grönsaker och mera protein. Efter bara en vecka mår jag superbra! Återkommer om det...

Jag har stickat disktrasor i lin i olika mönster. Min har jag redan tagit i bruk och är nöjd med den. Inte lika bra sugförmåga som Wettex men godkänt!

Jag har inte gjort så stora bara för att de ska rymmas bra i handen och vara lätta att vrida ur vattnet.

DSCF2775 DSCF2777

Äntligen bestämde jag mig för att sy ihop den stora linneservetten som jag stämplade på för ett bra tag sedan. Det blev alltså en kudde!

Från början var det meningen som ett prov men jag blev så förtjust i den att jag vill ha den som en kudde!

DSCF2778 DSCF2780

Sneak-peak av två pågående projekt. Roligt och riktigt annorlunda...

En CD-skiva till första projektet och massor av tabs behövs till projekt två, så alla som har tomburkar hemma, samla tabs till mig....Plaease...

DSCF2782

DSCF2783

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar