© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

tisdag 5 januari 2010

Städat och fint!


Det är inget riktig ordning på mitt bloggande för tillfället. Jag har dissat datorn nästan hela veckan om kvällarna och stickat disktrasor i lin i stället och de blir så tjusiga!

Eftersom mitt ord för 2010 är TANKEN blir årets första tanke naturvänligt. Därför projektet med
handgjorda disktrasor.


Idag har jag städat hela lägenheten och det känns att dammet är väck. Nu kan jag med gott samvete vänta in söta Ida som kommer på kaffe senare i kväll..



Bilden är hittad på nätet någonstans och jag tackar för lånet, tycker den känns ren med den vita näsduken, därför passar den idag här på min blogg, jag med mitt nystädade hem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar