© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 17 januari 2010

Tyg = väskor

Köpte idag två härliga tyger som jag ska sy väskor av, så fort jag hinner. Helgen bara smiter iväg från mig och mycket ska göras innan jag kan sätta mig vid symaskin och sy rakt upp och ner men visst är det läckra tyger?

DSCF2804

Sedan vill jag visa ett riktigt långprojekt. Det är så att jag samlar kaffepaket, alltså dessa otaliga i plast.

DSCF2808

Som ska klippas och vikas ..

DSCF2810

och flätas ihop..

DSCF2806

Till en aftonväska i silver. Det behövs en massa kaffepåsar innan den blir klar. Men jag har ingen brådska alls, det får ta den tid det tar.

Vad tror du, blir det bra?


1 kommentar:

  1. Å sen ska vi gå på Arken å HHHHÄÄÄÄÄÄÄÄ, Du å jag stumpan;) Alltså med nya väskan, Hälsar Mällus, men bara tillfålligt!!

    SvaraRadera