© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

måndag 24 maj 2010

Arbetsresa!

Det blir två dagar i Helsingfors! Jag hoppas att vädret är någorlunda varmt och inget regn för jag tänker bara ta sandaler. Det är alltid svårt att veta hur vädret blir. Jag har packat lätt, bara ombyteskläder för andra dagen och lite make up. Förståss arbetsmaterial och sånt. 

Helsingfors är en trevlig stad. Jag ska strosa på lite annorlunda gator, de som jag inte vanligen går på. Det finns massor av godbitar att upptäcka! Vidare ska jag träffa en arbetskompis och käka middag, hon går på en längre kurs och är tre veckor i storstan.

Inge bilder den här gången...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar