© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 16 maj 2010

Veckans fynd!

Jag måste medge att blogga går inte alls just nu. Det känns som att jag inte kan förmedla något alls. Tiden försvinner mellan mina fingrar och som jag desperat försöker hålla kvar. Det är redan maj och jag har ingen aning vart mars och april tog vägen!

Den här veckan ordnar och fixar jag Kevins mingel-festen som ska gå av stapeln på fredag. Onsdag är jag på arbetsresa till Helsingfors. Sedan är det bara en vecka kvar av den här månaden...så vart tar tiden vägen?

Jag hittade en 50-tals skål på Bettans. Jag har nämligen en liten likadan av bästa tyska kristall. Jag undrar om det finns flera storlekar av den här typen av skål?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar