© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

onsdag 9 juni 2010

Jag gillar kuddar

Jag gillar det här kuddfodralet,jag har två st som är köpta billigt från H&M. Ännu har jag inte tagit dem i bruk men snart, mycket snart...

Det är helt ok att hitta saker som inte är så dyra, det gör livet lite kuligare. Min passion är förståss loppis och sånt man fyndar där. Just nu har jag gått i loppis-strejk. Inget ska in före något går ut. Visserligen håller andra grabben på att flytta ut och jag kommer äntligen att få en egen pyssel-hörna. Den ser jag verkligen framemot! Ännu dignar rummet av kläder (vad göra med fina o så gott som oanvända grabb-kläder)och annat bråte. Tids nog ska jag fixa till rummet. Just nu är planerna på att måla två små hyllor, köpa billigt en jalusidörr och pimpa den, sy färdigt men massa gardiner...ja dom tar aldrig slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar