© Birgitta Ekblad 2009 - 2013

© Birgitta Ekblad 2009 - 2013
Alla foton och all text tillhör mig om inget annat sägs. Förbjudet att kopiera utan tillstånd.

söndag 27 juni 2010

Vad gjorde du på midsommar afton?

Alla vänner och bekanta verkade ha fullplanerat inför midsommar. Jag - igen hade inget inplanerat!
Tyckte att det skulle bli skönt med tre lediga dagar utan några måsta-på-saker... MEN när jag minst anar det kommer just det DÄR som legat en tid och grott fram till ytan, DÅ är det dags att göra något av det!


Det här gjorde jag! 

Det blev en duk som jag tryckt text på och prytt med lite dittan och dattan. Designen är  min, bara min, copyright ala franska pastiller! Här kommer några bilder.




















Vissa saker är så gjorda att de kan tas bort när man tvättar duken. Tror den kommer att hitta sin plats på mitt nya köksbord, när det blir färdig-fixat. Alla detaljer syns inte så bra...som vanligt är det svårt att överföra till bloggen hur det egentligen ser ut. Men det går bra att klicka på bilderna för att få dem större.

Och inte att förglömma mitt - bröd! Surbröd med valnötter och fikon! Gott! Vill jag lova! Receptet? Njae det blir svårare eftersom jag bara svänger ihop det på gehör...då brukar det bli bäst - faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar